قوانین

کاربر گرامی اکانت پلاس: با تشکر از انتخاب شما به جهت انتخاب سایت اکانت پلاس، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از عضویت در سایت، خرید اشتراک و استفاده از هر یک از خدمات به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین سایت اکانت پلاسی می باشد، تقاضا می شود مفاد زیر را به دقت مطالعه نمایید:

قوانین و مقررات کلی وب‌سایت اکانت پلاس

فعالیت وب سایت اکانت پلاس مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.

عضویت در سایت، خرید اکانت و یا استفاده هر یک از این خدمات به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وب سایت اکانت پلاس می‌باشد.

به جهت تغییر در نوع خدمات دهی سرویس های مختلف ، ممکن است قوانین وب سایت اکانت پلاس با بروزرسانی هایدوره ای همراه باشد، لذا کاربران باید قبل از هر خرید مجدد قوانین وب سایت را مطالعه نمایند.

طبق قوانین خرید و فروش کالا در فضای مجازی، کاربران و خریداران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری، استرداد وجه و تحویل نخواهد بود. وب‌سایت اکانت پلاس «فقط به افراد حقیقی با نام و نام خانوادگی واقعی» ارائه خدمات می‌کند.

اکانت پلاس خود را پایبند و متعهد به رعایت حریم خصوصی اطلاعات کاربران میداند و به هیچ عنوان این حقوق را نقض نمیکند.

سایت اکانت پلاس در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

قوانین مربوط به محصولات مجازی اکانت پلاس

بطور کلی آماده سازی محصولات مجازی ممکن است از ۱ الی ۲۴ ساعت کاری به طول بیانجامد.

استرداد وجه برای محصولاتی که بصورت از پیش ساخته شده هستند، بدین صورت که یک ایمیل و پسورد آماده تحویل کاربر داده میشود به هیچ وجه وجود ندارد.

استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، مانند اپل موزیک، اپل آرکید، اپل وان و… در صورت استدلال منطقی از سمت خریدار (مانند مشکل تغییر ریجن) و یا بروز برخی مشکلات فنی وجود دارد.

عودت مبالغ پرداختی در صورت استفاده خریدار از سرویس یا محصول، بدین صورت است که مدت زمان استفاده شده از محصول / سرویس محاسبه شده و از مبلغ پرداختی کسر میگردد.

استرداد وجه برای سفارش هایی که وضعیت در حال انجام دارند و در عین حال اقدامی جهت تحویل محصول صورت نگرفته وجود دارد.

عودت مبالغ پرداختی خریداران ممکن است ۱ الی ۲۴ ساعت کاری به طول بیانجامد؛ معمولا تا پایان ساعت کاری همان روز انجام میگردد.

اکانت پلاس هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات مجازی ندارد.

اکانت پلاس هیچ گونه وظیفه ای در ارسال و تحویل محصولات مجازی و فیزیکی در روز های تعطیل ندارد.

کلیه سفارش‌های ثبت شده در وب‌سایت اکانت پلاس به وسیله ارسال شماره سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل، در صف پردازش قرار می‌گیرند. اکانت پلاس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اکانت پلاس به پایان برسد یا دلیل موجهی برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اکانت پلاس محفوظ است و مشتری می‌تواند درخواست عودت وجه دهد.

هنگام ثبت سفارش نسبت به وارد کردن ایمیل و شماره تماس صحیح دقت کنید، چرا که مشخصات محصولات مجازی برای خریداران ایمیل و پیامک می‌گردد و یا در اکانت پلاس حساب کاربری داشته باشید تا مشخصات محصول خریداری شده را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.

قوانین اکثر محصولات مجازی اکانت پلاس بعلت متفاوت بودن شرایط هر محصول در صفحه همان محصول شرح داده شده است.ثبت سفارش به معنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر در بخش «توضیحات محصول» می‌باشد.

پشتیبانی اکانت پلاس تا اخرین روز اشتراک محصولات مجازی پاسخگوی خریداران می‌باشد.

خریدار امکان تغییر اطلاعات اکانت ها و اشتراک های از پیش ساخته (مخصوصا پسورد) را ندارد، در صورت تغییر اطلاعات اکانت توسط خریدار، اکانت پلاس هیچ مسئولیتی در قبال اکانت از دست رفته ندارد، وظیفه ای بابت عودت وجه به خریدار ندارد و اکانت دیگری بدون خرید مجدد کاربر به او ارائه نمی‌دهد.

اشتراک های فمیلی اپل مانند اپل موزیک، اپل وان و… بعلت عضویت کاربران در فمیلی شیرینگ (Family Sharing) از سمت اپل، اجازه دسترسی هر عضو به Find My دستگاه سایر اعضای فمیلی وجود دارد. لذا در صورت Erase یا Lost کردن دستگاه اعضای فمیلی از سمت خریدار، این مورد مستقیما تحت پیگرد قانونی و بررسی قضایی قرار خواهد گرفت.

اشتراک های فمیلی اپل مانند اپل موزیک، اپل وان و… بعلت به اشتراک گذاشته شدن روش پرداختی اکانت پلاس بین کاربران، در صورتی که اپل آیدی خود را رو با گیفت کارت شارژ کردید و مایل به انجام خرید از اپ‌استور بودید با پشتیبانی اکانت پلاس در تماس باشید تا کد CVV برای شما ارسال گردد.

در صورتی که کاربران اشتراکی از اکانت پلاس خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد اکانت پلاس می‌تواند سرویس آنها را غیر فعال کند.

شرایط فورس ماژور: تمامی محصولات مجازی وب‌سایت اکانت پلاس بعلت تحریم ها و یا فیلترینگ ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند، محدود شوند یا از دسترس خارج شوند. در صورت به وجود آمدن تحریم، جنگ، اعمال شدن طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و… اکانت پلاس هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت، هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت شده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی وارد شده به خریداران ندارد.

اکانت پلاس هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات لاک شدن اپل آیدی، قفل آیکلود، فراموشی اطلاعات اپل آیدی های آماده و با اطلاعات شخصی ندارد و نخواهد داشت. خریدار اپل آیدی موظف است جهت حفظ اطلاعات اپل آیدی کوشا باشد.

خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش، این کد را به پشتیبان سایت اعلام نماید.

خریدار باید آگاهی کافی نسبت به محصول مورد نظر کسب کند سپس اقدام به خرید کند، اکانت پلاس هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.

کاربران باید نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت ثبت نمایند.

آخرین بروزرسانی: ۳ دی ۱۴۰۰