قوانین و مقررات

کاربر گرامی اکانت پلاس: با تشکر از انتخاب شما به جهت انتخاب سایت اکانت پلاس، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از عضویت در سایت، خرید اشتراک، گیفت کارت، محصولات فیزیکی و استفاده از هر یک از خدمات به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین سایت اکانت پلاسی می باشد، تقاضا می شود مفاد زیر را به دقت مطالعه نمایید:

قوانین و مقررات کلی وب‌سایت اکانت پلاس

فعالیت وب سایت اکانت پلاس مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

عضویت در سایت، خرید محصولات و یا استفاده هر یک از این خدمات به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وب سایت اکانت پلاس می‌باشد.

به جهت تغییر در نوع خدمات دهی سرویس های مختلف ، ممکن است قوانین وب سایت اکانت پلاس با بروزرسانی های دوره ای همراه باشد، لذا کاربران باید قبل از هر خرید مجدد قوانین وب سایت را مطالعه نمایند.

طبق قوانین خرید و فروش کالا در فضای مجازی، کاربران و خریداران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری، استرداد وجه و تحویل نخواهد بود. وب‌سایت اکانت پلاس «فقط به افراد حقیقی با نام و نام خانوادگی واقعی» ارائه خدمات می‌کند.

اکانت پلاس خود را پایبند و متعهد به رعایت حریم خصوصی اطلاعات کاربران می‌داند و به هیچ عنوان این حقوق را نقض نمی‌کند.

سایت اکانت پلاس در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر ویروسی شدن و یا هک شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

اکانت پلاس مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس ‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.

سایت اکانت پلاس در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

حقوق و تعهدات کاربران و مشتریان:

خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش، این کد را به پشتیبان سایت اعلام نماید.

اکانت پلاس علی رقم تولید محتوا و اطلاع رسانی درباره محصولات سایت خود، هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.

ان باید نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت ثبت نمایند.

همچنین صحت آدرس و مشخصات دقیق پستی گیرنده (مثل کدپستی) به عهده خریدار است و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از نقص در آدرس اعلامی، سایت اکانت پلاس هیچ مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی، تعویض و مرجوعی آن ندارد.

کاربر می بایست آدرس پست الکترونیک (ایمیل) و سایر اطلاعات خود را به طور صحیح وارد کند در غیر این صورت مسئولیت ثبت اشتباه بر عهده کاربر خواهد بود.

قوانین مربوط به فروشگاه اکانت پلاس

استرداد وجه برای سفارش هایی که وضعیت در حال انجام دارند و در عین حال اقدامی جهت تحویل محصول صورت نگرفته وجود دارد.

عودت مبالغ پرداختی خریداران ممکن است ۱ الی ۴۸ ساعت کاری به طول بیانجامد؛ معمولا تا پایان ساعت کاری همان روز انجام میگردد

اکانت پلاس هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات مجازی و فیزیکی ندارد.

کلیه سفارش‌های ثبت شده در وبسایت اکانت پلاس به وسیله ارسال شماره سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل، در صف پردازش (انجام) قرار می‌گیرند. اکانت پلاس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اکانت پلاس به پایان برسد یا دلیل موجهی برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اکانت پلاس محفوظ است و مشتری می‌تواند درخواست عودت وجه دهد.

اکانت پلاس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌گیری، پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اکانت پلاس محفوظ است.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را در صفحه تسویه حساب و نه هنگام ساخت حساب کاربری جهت تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

قوانین مربوط به محصولات فیزیکی اکانت پلاس

ارسال محصولات فیزیکی از ۱۲ ساعت الی ۵ روز کاری زمان میبرد.

تحویل سفارش ها در اماکن عمومی مانند کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس ثبت شده، دقیق و قابل استناد باشد.

مشتری یا کاربر موظف است که در هنگام ثبت سفارش اطلاعات حقیقی خود را ثبت نماید بدیهی است در غیر این صورت اکانت پلاس هیچ گونه مسئولیتی را در قبال سفارشات شما ندارد و با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص دیگری وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشند.

مشتری موظف است در هنگام ثبت سفارش نسبت به انتخاب نوع محصول، حافظه، ابعاد و رنگ مورد نظر خود دقت لازم را داشته باشد؛ پس از ثبت نهایی سفارش و آماده سازی برای ارسال هیچ گونه تغییری در سفارش لحاظ نمیشود.

در صورتی که کالای تحویل داده شده به شما معیوب یا مغایر با کالا خریداری شده باشد، باید در تهران کمتر از ۷۲ ساعت به اکانت پلاس عودت داده شود.

اکانت پلاس همواره تلاش می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اکانت پلاس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌کند. آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۱۲ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اکانت پلاس اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اکانت پلاس ارسال شود.

در راستای ایجاد سرویس‌های ارزش افزوده، اکانت پلاس با همکاری کلیه تامین‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وبسایت اکانت پلاس، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش اکانت پلاس کنترل و بررسی می‌شود و در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس ذکر شده می‌شود.

همچنین سرویس ۷ روز مهلت تست و ضمانت، اشکال‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‌شود. آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‌شود. برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه اکانت پلاس، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط اکانت پلاس دریافت نشود، امکان سرویس‌دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در اکانت پلاس به اتمام برسد، و اکانت پلاس امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌شود.

در صورت گارانتی دار بودن محصولات، خدمات آنها توسط شرکت های گارانتی دهنده انجام خواهد شد و اکانت پلاس مسئول گارانتی نمیباشد.

قوانین مربوط به محصولات مجازی اکانت پلاس

بطور کلی آماده سازی محصولات مجازی ممکن است از ۱ الی ۲۴ ساعت کاری به طول بیانجامد.

استرداد وجه برای محصولاتی که بصورت از پیش ساخته شده هستند، بدین صورت که یک ایمیل و پسورد آماده تحویل کاربر داده میشود به هیچ وجه وجود ندارد.

استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، مانند اپل موزیک، اپل آرکید، اپل وان و… در صورت استدلال منطقی از سمت خریدار (مانند مشکل تغییر ریجن) و یا بروز برخی مشکلات فنی وجود دارد.

عودت مبالغ پرداختی در صورت استفاده خریدار از سرویس یا محصول، بدین صورت است که مدت زمان استفاده شده از محصول / سرویس محاسبه شده و از مبلغ پرداختی کسر میگردد.

استرداد وجه برای سفارش هایی که وضعیت در حال انجام دارند و در عین حال اقدامی جهت تحویل محصول صورت نگرفته وجود دارد.

عودت مبالغ پرداختی خریداران ممکن است ۱ الی ۲۴ ساعت کاری به طول بیانجامد؛ معمولا تا پایان ساعت کاری همان روز انجام میگردد.

اکانت پلاس هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات مجازی ندارد.

اکانت پلاس هیچ گونه وظیفه ای در ارسال و تحویل محصولات مجازی و فیزیکی در روز های تعطیل ندارد.

کلیه سفارش‌های ثبت شده در وب‌سایت اکانت پلاس به وسیله ارسال شماره سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل، در صف پردازش قرار می‌گیرند. اکانت پلاس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اکانت پلاس به پایان برسد یا دلیل موجهی برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اکانت پلاس محفوظ است و مشتری می‌تواند درخواست عودت وجه دهد.

هنگام ثبت سفارش نسبت به وارد کردن ایمیل و شماره تماس صحیح دقت کنید، چرا که مشخصات محصولات مجازی برای خریداران ایمیل و پیامک می‌گردد و یا در اکانت پلاس حساب کاربری داشته باشید تا مشخصات محصول خریداری شده را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.

قوانین اکثر محصولات مجازی اکانت پلاس بعلت متفاوت بودن شرایط هر محصول در صفحه همان محصول شرح داده شده است.ثبت سفارش به معنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر در بخش «توضیحات محصول» می‌باشد.

پشتیبانی اکانت پلاس تا اخرین روز اشتراک محصولات مجازی پاسخگوی خریداران می‌باشد.

خریدار امکان تغییر اطلاعات اکانت ها و اشتراک های از پیش ساخته (مخصوصا پسورد) را ندارد، در صورت تغییر اطلاعات اکانت توسط خریدار، اکانت پلاس هیچ مسئولیتی در قبال اکانت از دست رفته ندارد، وظیفه ای بابت عودت وجه به خریدار ندارد و اکانت دیگری بدون خرید مجدد کاربر به او ارائه نمی‌دهد.

اشتراک های فمیلی اپل مانند اپل موزیک، اپل وان و… بعلت عضویت کاربران در فمیلی شیرینگ (Family Sharing) از سمت اپل، اجازه دسترسی هر عضو به Find My دستگاه سایر اعضای فمیلی وجود دارد. لذا در صورت Erase یا Lost کردن دستگاه اعضای فمیلی از سمت خریدار، این مورد مستقیما تحت پیگرد قانونی و بررسی قضایی قرار خواهد گرفت.

اشتراک های فمیلی اپل مانند اپل موزیک، اپل وان و… بعلت به اشتراک گذاشته شدن روش پرداختی اکانت پلاس بین کاربران، در صورتی که اپل آیدی خود را رو با گیفت کارت شارژ کردید و مایل به انجام خرید از اپ‌استور بودید با پشتیبانی اکانت پلاس در تماس باشید تا کد CVV برای شما ارسال گردد.

در صورتی که کاربران اشتراکی از اکانت پلاس خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد اکانت پلاس می‌تواند سرویس آنها را غیر فعال کند.

شرایط فورس ماژور: تمامی محصولات مجازی وب‌سایت اکانت پلاس بعلت تحریم ها و یا فیلترینگ ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند، محدود شوند یا از دسترس خارج شوند. در صورت به وجود آمدن تحریم، جنگ، اعمال شدن طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و… اکانت پلاس هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت، هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت شده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی وارد شده به خریداران ندارد.

اکانت پلاس هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات لاک شدن اپل آیدی، قفل آیکلود، فراموشی اطلاعات اپل آیدی های آماده و با اطلاعات شخصی ندارد و نخواهد داشت. خریدار اپل آیدی موظف است جهت حفظ اطلاعات اپل آیدی کوشا باشد.

خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش، این کد را به پشتیبان سایت اعلام نماید.

خریدار باید آگاهی کافی نسبت به محصول مورد نظر کسب کند سپس اقدام به خرید کند، اکانت پلاس هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.

کاربران باید نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت ثبت نمایند.

قوانین مربوط به محصولات گیفت کارت اکانت پلاس

ارسال redeem کد گیفت کارت ها همانطور که در بخش «توضیحات محصول» صفحه گیفت کارت ها ذکر شده ممکن است تا ۲۴ ساعت به طول بیانجامد.

گیفت کارت ها اکثرا بصورت redeem code ارسال می‌شوند و بصورت اسکن یا عکس نیستند.

گیفت کارت هایی که در اکانت پلاس ارائه میشوند دارای ۱۰۰٪ ضمانت اصالت هستند و به هیچ وجه پس گرفته نمیشود.

پیش از خرید گیفت کارت، ریجن یا کشور فعلی اکانت خود را بررسی کنید سپس اقدام به خرید گیفت کارت مربوط به کشور خود کنید، در صورت خرید اشتباه ریجن گیفت کارت، امکان لغو و عودت وجه سفارش وجود ندارد.

بعلت نوسانات ارز پس از خرید گیفت کارت ممکن است قیمت تغیر کرده باشد که به اطلاع خریدار خواهد رسید. تصمیم جهت پرداخت مابه التفاوت یا عودت وجه بر عهده خریدار می باشد.

هیچ تخفیفی توسط کد تخفیف برای گیفت کارت های ارائه شده لحاظ نمیشود و در صورت اختلال سیستم سایت و اعمال تخفیف توسط کد تخفیف، مبلغ کسر شده باید توسط خریدار پرداخت شود تا ردیم کد گیفت کارت تحویل داده شود.

کلیه گیفت کارت ها که در اکانت پلاس ارائه میشود فقط تا ۴۸ ساعت کاری دارای ضمانت و پشتیبانی است تا در صورتی که مشکل از جانب خریداران گزارش داده شود بررسی و رفع گردد.

آخرین بروزرسانی: ۳ دی ۱۴۰۰