اپل آرکید چیست؟

Saturday، ۲۱ Amordaad ۱۴۰۲

اپل‌آرکید دریچه‌ای به سرگرمی های فانتزی

اپل در سپتامبر(شهریور) ۲۰۱۹ سرویس بازی اشتراکی خود را به نام Apple Arcade راه اندازی کرد که به کاربران اپ استور این امکان را می دهد که ماهانه ۴.۹۹ دلار هزینه پرداخت کنند تا به صدها بازی دسترسی داشته باشند که هیچ خرید درون برنامه ای یا هزینه اضافی ندارند.

اپل‌آرکید چیست؟

Apple Arcade سرویس بازی اشتراکی اپل است که با خرید اشتراک اپل‌ وان هم میتوانید آن را بدست آورید و به کاربران این امکان را می‌دهد بازی‌های آن را با یک هزینه ماهانه و بدون هزینه اضافی دانلود و بازی کنند.

هزینه های آپل‌ آرکید:

تا به حال از خود پرسیده اید که “آیا Apple Arcade رایگان است؟”،باید به شما بگوییم نه!

اپل ‌آرکید به طور مستقل ۴.۹۹ پوند / ۴.۹۹ دلار در ماه به صورت all-in هزینه دارد. مشترکین جدید ابتدا یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه دریافت می کنند.و هیچ هزینه اضافی، بدون خرید درون برنامه ای و یا تبلیغات درون بازی های Apple Arcade وجود ندارد.

البته شما میتوانید با خرید اشتراک اپل ‌وان از اکانت پلاس و با پرداخت هزینه کمتر اشتراک اپل ‌آرکید و چند سرویس دیگر اپل را داشته باشید.

* Apple One یک بسته همه‌کاره است که به مشتریان دستگاه‌های اپل اجازه می‌دهد تا چندین سرویس را به‌جای جداگانه در یک باندل خریداری کنند و برای کسانی خوب است که از چندین سرویس خدمات اپل استفاده می‌کنند.زیرا باعث میشود از هزینه صرفه‌جویی شود.

یکی از سرویس هایی که با خرید اکانت اپل‌وان میتوانید از آن بهره‌مند شوید،سرویس بازی های اپل یا همان اپل آرکید (Apple Arcade) است.

اپل ‌آرکید از چه دیوایس هایی پشتیبانی میکند؟

Apple Arcade در اصل برای سیستم عامل Ios دستگاه های آیفون طراحی شده است.

علاوه بر آیفون و آی‌پد، می‌توانید بازی‌های موجود را در تلویزیون خود از طریق Apple TV اجرا کنید. همچنین این سرویس برای کاربران iMac یا MacBook در دسترس هست.

البته که صاحبان آی‌پاد تاچ نباید احساس کنند که کنار گذاشته شده‌اند، زیرا این سرویس روی دستگاه های آن ها هم قابل اجراست.

این سرویس از کنترلرهای بازی بلوتوثی که تاییدیه Mfi اپل را دارند در برخی از بازی ها پشتیبانی می کند.

دستگاه‌های دارای iOS 13، iPadOS 13، macOS Catalina و tvOS 13 یا بالاتر را نیز می‌توانند از طریق بلوتوث به کنترلرهای Xbox یا PlayStation DualSense متصل شوند، و این قابلیت به کاربران این امکان را میدهد که سطح تجربه بازی‌هایشان را بالا ببرند.

کلام آخر:

اپل با معرفی اپل‌آرکید برای اولین بار سیگنال هایی به طرفداران و کاربرانش ارسال کرد که به آن ها بگوید قصد وارد شدن به صنعت گیم را دارد و دستگاه هایش توانایی این را دارند که مجموعه‌ای کامل از کاربران با سلایق متفاوت را به خود جذب کنند. اپل‌ آرکید میتواند تا مدت‌ها شما را سرگرم و از خستگی شما کم کند.

برای خرید اکانت اپل‌ آرکید و خرید اشتراک اپل ‌وان با ما در ارتباط باشید.