معرفی برخی از برنامه های تلوزیونی سرویس +Apple TV

Thursday، ۲۶ Amordaad ۱۴۰۲

سرویس اپل‌ تی‌وی‌پلاس نمایش ها و فیلم های تلویزیونی اپل را با کیفیت HDR 4K ارائه می دهد. و می‌توانید از تمام دیوایس ها آن را تماشا کنید. اپل‌ تی‌وی‌ پلاس ۶.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.

در این مقاله قصد داریم برخی از محبوب ترین برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی اپل ‌اورجینال که اکنون در اپل تی‌وی ‌پلاس موجود است را به شما معرفی کنیم.

محتوای +Apple TV منحصراً از طریق برنامه اپل تی‌وی در دسترس است. و می‌توانید روی دیوایس های Apple TV، iPhone یا iPad خود تماشا کنید.

برنامه اپل تی‌وی بر روی پلتفرم های دیگری مانند Roku،PlayStation،Xbox،Amazon و حتی از طریق وب‌سایت tv.apple.com نیز در دسترس است.

+Apple TV کمدی های اورجینال، درام، فیلم های هیجان انگیز، مستند، و نمایش های کودکانه را به کاربرانش ارائه می دهد.

با اشتراک ماهانه ۶.۹۹ دلاری خود، می توانید تمام فیلم ها و برنامه های اپل اورجینال را تماشا کنید. البته با خرید اشتراک اپل‌ وان از اکانت‌پلاس تنها با پرداخت ۵۵۹ تومان برای سه‌ ماه به غیر از اکانت اپل‌تی‌وی ‌پلاس از ۵ سرویس دیگر( نظیر اپل‌ارکید، اپل‌موزیک، اپل فیتنس پلاس، نیوز پلاس و۲ ترابایت فضای آیکلود) نیز بهره‌مند شوید.

در ضمن برای تماشای آفلاین نیز می توانید محتوا را دانلود کنید.

کمپانی اپل هر ماه محتوای جدیدی به اپل تی‌وی‌پلاس اضافه می کند.

ساده ترین راه برای شروع کار با اپل تی‌وی‌ پلاس این است که برنامه Apple TV را در دستگاه خود باز کنید و روی تب Originals ضربه بزنید. (در برخی از پلتفرم ها، این تب با استفاده از لوگوی '+tv' به نمایش در آمده‌است)

این تب شما را به صفحه کانال +Apple TV می برد و همه نمایش‌ها و فیلم‌های اپل‌ تی‌وی ‌پلاس را به شما نشان می‌دهد که به دسته‌هایی مانند کمدی، درام و سرگرمی خانوادگی تقسیم می‌شوند.

توجه داشته باشید که تجربه وب در tv.apple.com در مقایسه با اپلیکیشن تلویزیونی کمی ساده است و فقط محتوای اصلی اپل را نشان می‌دهد. برای بهترین تجربه، از اپلیکیشن تلویزیونی در دستگاه اپل تی‌وی 4K استفاده کنید.که میتوانید برای خرید آن به بخش محصولات فیزیکی ما مراجعه کنید.

چه برنامه هایی را در اپل تی‌وی‌پلاس تماشا کنیم؟

پلتفرم + Apple TV هنوز در مراحل ابتدایی کار خود است، اما قبلاً شاهد موفقیت هایی مانند کمدی Ted Lasso و درام علمی تخیلی Severance بوده است.

اپل در سرتاسر نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی درام، کمدی و مستند خود بهترین کیفیت را هدف خود قرار داده است، بنابراین همه چیز باید به سطح معقولی از کیفیت برسد.

از نظر توصیه های شخصی، پیشنهاد می کنیم با سریال Ted Lasso،For All Mankind،Severance،Tryingو فیلم Finch شروع کنید.

آخرین تریلر‌ها:

انیمیشن Snoopy’s latest original special, One-of-a-Kind Marcie

تاریخ پخش:۱۸ آگوست(۲۷مرداد)

مستند Carlos Ghosn documentary, Wanted

تاریخ پخش:۲۵ آگوست(۳شهریور)

فیلم Horror fairytale The Changeling

تاریخ پخش:۸ سپتامبر(۱۷شهریور)

معرفی برخی از نمایش های تلویزیونی:

Stranger Planet:

سیاره عجیب که از کمیک ناتان دبلیو پیل به همین نام اقتباس شده است ، مجموعه تلویزیونی انیمیشنی است که پوچ بودن زندگی انسان را از دریچه موجودات بیگانه آبی بامزه بررسی می کند.

Physical:

رز برن در این درام در دهه 80 نقش شیلا روبین را بازی می کند. شیلا که دچار یک اختلال جدی در خوردن شده است، برای یافتن انگیزه و ارزش خود به ایروبیک روی می آورد. سرگرمی او زمانی که از دانش‌آموز تبدیل به معلم می‌شود و حرفه جدیدی را ایجاد می‌کند. به سرعت به چیز دیگری تبدیل می‌شود.

Foundation:

سریال بنیاد بر اساس رمان ایزاک آسیموف، یک ماجراجویی علمی تخیلی حماسی است. هاری سلدون (جرد هریس) سقوط امپراتوری کهکشانی را پیش بینی می کند و گروهی از تبعیدیان را برای اجرای نقشه خود برای نجات آینده بشریت استخدام می کند.

The Afterparty:

داستان یک شب اشتباه را از هشت منظر متفاوت بازگو می‌کند و هر روایت از دریچه‌ای از یک ژانر فیلم ارائه می‌شود. تیفانی هادیش نقش کارآگاه اصلی این سریال کمدی رازآلود را بازی می کند.

Duck & Goose:

بر اساس پرفروش‌ترین کتاب‌های کودکان، مجموعه کارتونی است که هدف آن سنین پیش‌دبستانی است. اردک و غاز شخصیت‌های اصلی یاد می‌گیرند که قدر تفاوت‌های یکدیگر را بدانند و دوستان صمیمی‌تری شوند.

Hijack:

ادریس البا در این فیلم مهیج هواپیما ربایی بازی می کند که مصیبت هفت ساعته در هفت قسمت به صورت بلادرنگ به تصویر کشیده شده است. سم نلسون (البا) در هوا مذاکره می کند در حالی که کنترل زمینی تاریخچه افراد حاضر در هواپیما را بررسی می کند.

Swagger:

این سریال با الهام از تجربیات کوین دورانت، اسطوره NBA، دنیای بسکتبال جوانان را تشریح می کند. اوشی جکسون جونیور در نقش مربی آیک ایفای نقش می کند که به جیس کارسون (با بازی آیزایا هیل) کمک می کند تا حرفه ورزشی رو به رشد خود طی کند. این نمایش داستان های خارج از دادگاه را نیز پوشش می دهد، از جمله فشارهای رسانه های اجتماعی، کودک آزاری و خشونت پلیس.

Lovely Little Farm:

خواهران جکی و جیل به بررسی چگونگی کار کردن و بزرگ شدن در مزرعه می پردازند. در این سریال، آنها یک تخم طلایی مرموز را پرورش می دهند که به صورت یک بچه اژدها در می آید. Lovely Little Farm مجموعه ای دوست داشتنی برای کودکان است که به زیبایی انیمیشن های لایو اکشن و کامپیوتری را با هم ترکیب می کند.

The Crowded Room:‌

تام هالند در این سریال 10 قسمتی نقش دنی سالیوان را بازی می کند که به ظن دست داشتن در تیراندازی در شهر نیویورک دستگیر می شود. او در ابتدا ادعای بی گناهی می کند. بسیاری از داستان از طریق مصاحبه با بازجو رایا گودوین (با بازی آماندا سایفرید) فاش می شود، که در آن راز آشکار می شود زیرا سالیوان مجبور می شود در تمام جنبه های زندگی خود فکر کند.

The Snoopy Show:

مجموعه‌ای کاملاً جدید از ماجراجویی‌ها با اسنوپی و دوستان برای لذت بردن تمام اعضای خانواده، با تکیه بر روح کارتون‌های کلاسیک اما به سبک دوبعدی متحرک رایانه‌ای مدرن ارائه شده است. این سریال مطمئناً بینندگان جوان و همچنین والدین را با حس نوستالژی خوشحال خواهد کرد.

Platonic:

رز بیرن و ست روگان در این سریال کمدی جدید بازی می کنند که با ایده دو نفر که فقط با هم دوست هستند معاشقه می کند. در این سریال به ترتیب با بازی سیلویا و ویل، شخصیت‌ها دوستی خود را پس از سال‌ها دوری دوباره احیا می‌کنند، که منجر به کارهای خنده‌دار و فرار از میانسالی می‌شود.

Prehistoric Planet:

دیوید آتنبرو مستند این دایناسور خیره کننده را روایت می کند. از سازندگان سیاره زمین، سیاره ماقبل تاریخ جلوه های بصری پیشرفته را با آخرین درک علمی ترکیب می کند تا رفتار دایناسورها را مانند قبل نشان دهد.

Stillwater:

در این مجموعه جذاب کودکانه متحرک، سه کودک به لطف بهترین دوست جدیدشان، پاندای استیل واتر، دیدگاه‌های جدیدی از جهان پیدا می‌کنند. استیل واتر به کودکان کمک می کند تا احساسات خود را درک کنند. این سریال جایزه Peabody را برای برنامه‌های برجسته کودکان دریافت کرد.

High Desert:

پاتریشیا آرکت در نقش پگی، یک معتاد به مواد مخدر که می‌خواهد پس از مرگ مادرش شروعی تازه داشته باشد.او تصمیم می گیرد که یک بازرس خصوصی شود و در این سریال کمدی تاریک درگیر شبکه ای از اسرار می شود. متاسفانه سریالHigh Desert کنسل شده است و برای فصل دوم باز نخواهد گشت.

City on Fire:

  • سامانتا، دانشجوی دانشگاه نیویورک، در پارک مرکزی در ۴ ژوئیه ۲۰۰۳ مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به نظر می رسد که او تنها بوده است و هیچ شاهدی وجود ندارد. همانطور که راز نمایش آشکار می شود، معلوم می شود که حقیقت قتل ظاهری او به مجموعه ای از آتش سوزی هایی مرتبط است که در سراسر نیویورک به راه افتاده است.

Silo:

بر اساس مجموعه کتاب های پرفروش هیو هوی، سیلو آخرین انسان ها را می بیند که در یک پناهگاه بزرگ زیرزمینی زندگی می کنند، بدون اینکه دقیقا بدانند چرا به آنجا رسیدند. هیچکس اجازه خروج ندارد. رمز و راز سیلو آشکار می شود، زیرا قهرمانان داستان در جستجوی حقیقت هستند. این سریال برای فصل دوم تمدید شد. تاریخ دقیق انتشار فصل جدید هنوز مشخص نیست.

Harriet the Spy:

هریت جاسوس با الهام از رمان کلاسیک کودکان، برای تلویزیون به عنوان یک سریال انیمیشن اقتباس شده است. هریت 11 ساله (با صداپیشگی Beanie Feldstein) نویسنده ای مشتاق است و تا آنجا که ممکن است اطلاعات مربوط به دنیای اطراف خود را جذب می کند و آن را در دفترچه یادداشت خود یادداشت می کند.

Frog and Toad:

این کارتون بر اساس کتاب‌های محبوب کودکان آرنولد لوبل، بر دو دوست صمیمی، قورباغه و وزغ تمرکز دارد. این نمایش دوستی را در تمام اشکال آن بررسی می کند و اینکه چگونه همه ما باید آنچه را که ما را متفاوت و منحصر به فرد می کند در آغوش بگیریم.

Big Beasts:

از همان تولیدکنندگان مستند Tiny World، به غول‌های قلمرو حیوانات از جمله نهنگ خاکستری، اورانگوتان و خرس قطبی نگاه می‌کند. این سریال که در هفده کشور فیلمبرداری شده است، سکانس هایی از رفتار حیوانات را نشان می دهد که قبلا ضبط نشده است. این نمایش توسط تام هیدلستون روایت می شود.

Jane:

جین، یک جوان مشتاق محیط زیست، که می خواهد تا آنجا که ممکن است حیوانات در معرض خطر را نجات دهد. این مجموعه با استفاده از تکنیک های گرافیک کامپیوتری پیشرو برای جان بخشیدن به حیوانات موجود در داستان ها، ماجراهای حماسی را برای نجات حیوانات وحشی از سراسر جهان ترسیم می کند.

The Last Thing He Told Me:

پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در این مجموعه اقتباسی محدود با بازی جنیفر گارنر. داستان هانا را دنبال می کند که شریک ظاهراً عالی اوون به طور غیرمنتظره ای ناپدید می شود. او یادداشتی برای دخترش به جا می گذارد که به طرز شومی نوشته شده بود «از او محافظت کن». هانا متوجه می شود که اصلاً شوهرش را نمی شناسد.

Boom! Boom: The World vs. Boris Becker:

مستندی دو قسمتی درباره زندگی تنیسور بوریس بکر که در نهایت به دلیل کلاهبرداری ورشکستگی به زندان فرستاده شد. این مجموعه شامل مصاحبه هایی با بکر و همچنین دیگر چهره های تنیس مانند جان مک انرو و نواک جوکوویچ است.

!Schmigadoon

:Schmigadoon تقلید از موزیکال های کلاسیک را با داستان زوجی که در یک شهر موسیقی عرفانی به دام می افتند تا زمانی که بتوانند عشق واقعی را پیدا کنند، پذیرا می شود. کیگان-مایکل کی و سیسیلی استرانگ، جمله آلن کامینگ، جین کراکوفسکی، کریستن چنووث، آرون تویت و آن هارادا در این فیلم پر ستاره همراه می شوند.

Eva the Owlet:

Eva the Owlet بر اساس مجموعه کتاب "خاطرات جغد" یک انیمیشن زیبای کودکانه است. با جاه طلبی و شخصیت، ایوا و بهترین دوستش لوسی به ماجراجویی های مختلف می روند و پیشرفت خود را در دفترش ثبت می کنند.

  • The Big Door Prize: کریس اوداود رهبری این مجموعه کمدی اقتباسی از کتاب پرفروش The Big Door Prize را بر عهده دارد که در آن یک ماشین مرموز در یک مغازه شهر کوچک ظاهر می شود. این دستگاه قول می دهد پتانسیل واقعی زندگی را به مردم بگوید.

My Kind of Country:

اولین سری مسابقه Apple TV+، My Kind of Country، استعدادهای آینده در موسیقی کانتری را برجسته می کند. هنرمندان توسط جیمی آلن، میکی گایتون و ارویل پک شناسایی و راهنمایی می شوند. شرکت کنندگان امیدوارند که برنده یک جایزه معتبر از اپل‌موزیک شوند.

Monster Factory:‌

این مجموعه،یک مدرسه آموزشی در نیوجرسی که توسط مربی سخت‌گیر و در عین حال دلسوز دنی کیج هدایت می‌شود، بررسی می‌کند. کیج به عنوان یک کشتی گیر سابق، انگیزه دارد تا به سربازان جدید کمک کند تا به رویاهای خود برای حرفه ای شدن دست یابند.

Extrapolations:

کارگردان اسکات زی برنز تغییرات آب و هوایی را در این سریال محدود پر ستاره به منصه ظهور می رساند. در هشت قسمت به هم پیوسته، Extrapolations حدس می‌زند که چگونه زندگی انسان مجبور می‌شود خود را با آب و هوای متغیر تطبیق دهد، و آیا فرصتی برای برگرداندن زمان و معکوس کردن روندهایی وجود دارد که به نظر سرنوشتی اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

Ted Lasso:

تد لاسو یک مربی فوتبال آمریکایی را دنبال می کند که به انگلستان می آید تا یک تیم فوتبال را رهبری کند. با این حال، این نمایش بسیار غنی تر از یک داستان معمولی است. تد لاسو ممکن است در مورد پیچیدگی های فوتبال نداند، اما او از خوش بینی تسلیم ناپذیر خود برای به نمایش گذاشتن بهترین بازیکنانش استفاده می کند. این سریال کمدی دلچسب و خنده دار با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده و تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخته است.

Real Madrid: Until The End:‌

این مجموعه سه قسمتی نگاهی درونی به عملکرد افسانه ای رئال مادرید در فصل فوتبال لیگ قهرمانان اروپا 2021-2022 می دهد. این تیم در نهایت برای کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان، منتقدان خود را به چالش کشید.

Liaison:

وینسنت کسل و اوا گرین در اولین سریال اصلی فرانسوی زبان اپل بازی کردند. آلیسون رودی (گرین) و گابریل دلاژ (کاسل) را می‌بیند که در پی حملات سایبری بزرگ بین‌المللی علیه بریتانیا، با اسرار رابطه‌شان مبارزه می‌کنند.

The Reluctant Traveler:

یوجین لوی در این مستند سرگرم‌کننده به سراسر جهان سفر می‌کند و در طول مسیر با انواع چالش‌های شخصی روبرو می‌شود. لوی یک تور هلیکوپتری در سراسر صحرای یوتا می‌گذارد، کشتی سومو را در تویکو امتحان می‌کند، در استراحتگاه جزیره‌ای لوکس در مالدیو می‌ماند، به تلاش‌های حفاظتی در آفریقای جنوبی کمک می‌کند، و ... در هشت قسمت الهام‌بخش.

Pretzel and the Puppies:

در این مجموعه انیمیشنی، پرتزل و خانواده اش را دنبال کنید تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

Make or Break:

با دسترسی انحصاری به دنبال برخی از بهترین موج سواران روی کره زمین که اوج و فرودهای رقابت در فصل لیگ جهانی موج سواری را تجربه می کنند، به دنیای موج سواری حرفه ای بپرید یا بشکنید.

Shrinking:

جیسون سیگل در نقش جیمز لیرد، درمانگر غمگینی را بازی می‌کند که کتاب قوانین کلاسیک را دور می‌اندازد. در عوض، او افکار خام و بدون فیلترش را در مورد مشکلاتشان به مشتریانش می گوید. این کار عواقب متحول کننده زندگی آنها و خودش را دارد. هریسون فورد نیز در این سریال بازی می کند.

منبع: 9to5mac

اگر می خواهی از سرویس اپل تی وی پلاس استفاده کنید بهترین پیشنهاد خرید اشتراک اپل وان می باشد. دسترسی به کل سرویس های کاربردی اپل فقط با خرید یک اشتراک. اکانت پلاس اولین ارائه دهنده اشتراک Apple One با کمترین قیمت در ایران.

سرویس هایی که با خرید اکانت اپل وان دریافت می کنید:

  • اپل موزیک (Apple Music)
  • اپل تی‌وی پلاس (+Apple TV)
  • اپل آرکید (Apple Arcade)
  • اپل فیتنس پلاس (+Apple Fitness)
  • اپل نیوز پلاس (+Apple News)
  • 2TB فضای آیکلود اشتراکی (iCloud)