تغییرات اپل موزیک در ios17

Sunday، ۸ Amordaad ۱۴۰۲

اپل موزیک در iOS 17 چه تغییراتی داشته است؟

قابلیت Crossfade

این قابلیت یکی از ویژگی های مورد علاقه کاربران در Spotify است. یک ابزار پخش بسیار مفید است که پایان یک آهنگ را با مقدمه آهنگ بعدی ترکیب می کند. علیرغم اینکه این ویژگی در چندین سرویس استریم رقیب در دسترس است، یکی از مواردی است که تاکنون در پلتفرم استریم اپل‌موزیک وجود نداشته است.

اغلب مواقعی پیش می‌آید که نمی‌خواهید بین آهنگ‌ها فاصله‌ای وجود داشته باشد که سرعت و حال و هوای یک لیست پخش شاد را از بین ببرد و شما را به این فکر فرو ببرد که آهنگ بعدی که منتشر می‌شود چه خواهد بود. اگرچه ما هیچ ایده ای در مورد اجرای ویژگی اپل موزیک crossfade با به روز رسانی iOS 17 نداریم، اما امیدوارم با نوعی از هوش مصنوعی ترکیب شود که آهنگ های مناسب و نقطه انتقال آنها از یکی به دیگری را انتخاب می کند تا بتوانیم crossfade یکپارچه داشته باشیم. درست مثل یک دی جی.

به گفته 9to5mac، هنگامی که کاربران به iOS 17 ارتقاء دادند، و برنامه اپل موزیک را برای اولین بار راه اندازی میکنند ، در مورد Crossfade به شما می گوید, برای فعال کردن crossfade به Settings > Music > Crossfade بروید و کلید مربوطه را روشن کنید.

تغییرات رابط کاربری اشتراک اپل موزیک:

با توجه به طراحی مجدد اخیر اسپاتیفای ، منطقی است که انتظار داشته باشیم که اپل‌موزیک نیز ظاهر جدیدی پیدا کند. اگرچه اطلاعات اضافی زیادی در مورد آن وجود ندارد،اما میدانیم که عکس هر موزیک و آلبوم در بخش پلیر به شکل تمام صفحه در‌آمده است و فونت متن موسیقی هم به سایز بزرگ تر تغییر کرده است.

MacRumors می‌گوید که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپلیکیشن اپل‌موزیک"کیفیت زندگی ما را بهبود دهد. سرویس استریم اپل به آهستگی ظاهر و احساس ارائه پخش موسیقی خود را بهبود بخشیده است، و پخش کننده موسیقی و ویژگی های جدید مورد انتظار شامل آثار هنری متحرک تمام صفحه در آلبوم های پشتیبانی شده است که با کنترل های مدیا‌پلی‌بک در پایین ترکیب می شوند. خرید اکانت اپل ‌موزیک یک رابط کاربری عمقی را به شما میدهد.

پلی لیست مشترک

پلی لیست مشترک یکی دیگر از ویژگی های پخش موسیقی محبوب است که برای مدتی در پلتفرم های پخش موسیقی رقیب وجود داشته است. قابلیتی که با ارتقای iOS 17 به اشتراک اپل‌موزیک می‌آید، شبیه Spotify Blend است که به کاربران امکان می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه خود را با آهنگ‌های دوستان خود در یک پلی لیست مشترک ترکیب کنند. به گفته MacRumors، امکان اشتراک گذاری پلی لیست در اپل‌موزیک یکی از ویژگی های درخواستی کاربران بود. مانند Spotify Blend، ویژگی جدید پلی لیست مشترک اپل‌موزیک، مشترکین را قادر می‌سازد تا دوستان خود را برای افزودن و ویرایش آهنگ‌ها در یک لیست پخش مشترک دعوت کنند. وقتی شخصی آهنگی را به پلی لیست مشترک اضافه می کند، عکس و آیکون او در کنار آهنگ ظاهر می شود. اعضای پلی لیست مشترک همچنین می‌توانند با استفاده از ایموجی ها به آهنگ‌های مورد علاقه خود واکنش نشان دهند، اما برخلاف Spotify Blend، هیچ اشاره‌ای به سیستم امتیازدهی مطابق با اسپاتیفای ارائه نشده است تا اعضا بتوانند ببینند ترجیحات موسیقی شما چقدر با سلیقه دیگران مطابقت دارد. همچنین، یک دکمه در بالای پلی لیست وجود دارد که به نظر می‌ رسد گزینه‌ ای برای افزودن و حذف افراد ازلیست پخش باشد. اپل گفته است که پلی لیست‌ های مشترک طی یک به‌ روزرسانی در اوایل سال آینده دردسترس قرار خواهد گرفت، بنابراین احتمالاً این ویژگی درنسخه نهایی iOS 17 وجود نخواهد داشت.

SharePlay برای کار‌پلی اکانت اپل موزیک:

SharePlay اپل برای کار‌پلی به‌خوبی موقعیتی را ایجاد می‌کند که مسافران می‌خواهند کنترل آنچه را که در سیستم صوتی داخل خودرو پخش می‌شود به دست بگیرند، با به‌روزرسانی iOS 17، از طریق SharePlay همچنان یک آیفون را به طور معمول به سیستم صوتی خودرو متصل می‌کنید،اما مسافران می‌توانند با استفاده از SharePlay به آن متصل شوند و نظر خود را در مورد آنچه اپل‌موزیک جستجو می‌کند داشته باشند. و همه افراد به آنها گوش می دهند. انتظار می رود که کنترل SharePlay برای کار‌پلی با پذیرش یک اعلان یا اسکن یک کد QR کار کند، بنابراین به زودی حتی مسافران در صندلی عقب نیز می توانند موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنند و در آنچه در حال پخش است مشارکت داشته باشند. علاوه بر این، با توجه به اینکه SharePlay درios17 با به‌روزرسانی جدید AirDrop که با نزدیک‌تر کردن دستگاه‌های iOS به یکدیگر فعال می‌شود، ادغام شده است،اتصال همه افراد آسان‌تر از همیشه خواهد بود.

پشتیبانی از دوربین در قابلیت Sing اپل‌موزیک

Apple Music Sing ویژگی کارائوکه سرویس استریم است که در اواخر سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد و برای همه مشترکین اپل‌موزیک به جز مشترکین Apple Music Voice در دسترس است.

قابل استفاده در همه آیفون‌ها و آی‌پدهایی که دارای این برنامه هستند، به‌علاوه اپل ‌تی‌وی 4k ،که بر روی ویژگی کارائوکه اپل‌موزیک ساخته شده است تا آواز خواندن را آسان‌تر کند، و در حالی که یک کلید برای کم کردن آواز یک آهنگ اضافه می‌کند تا آن‌ها را با آهنگ های جدید جایگزین کنید.

در نهایت آپدیت ios17 در اکتبر امسال (پاییز) برای گوشی های آیفون xs به بالا برای عموم عرضه میشود.

اگر هنوز موفق به خرید اشتراک اپل موزیک نشده اید، با پشتیبانی اکانت پلاس در ارتباط باشید تا بهترین سرویس را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

در ضمن اکانت اپل موزیک در باندل اشتراک اپل وان نیز عرضه می شود که شامل کل اشتراک های اپل به همراه فضای آیکلود با قیمت باورنکردنی هستش