آموزش تغییر ریجن جیمیل

Sunday، ۱۹ Shahrivar ۱۴۰۲

اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر ریجن جیمیل پیدا کردید، در این آموزش با ما همراه باشید. یکی از دلایل اصلی که کاربران اکانت پلاس نیاز به تغییر جیمیل خود پیدا میکنند ، خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم میباشد که معمولا با ریجن ترکیه در فروشگاه ما عرضه میشود.

ما در این آموزش به شما خواهیم آموخت که چگونه ریجن جیمیل خود را به ترکیه و یا آمریکا تغییر دهید.

نکته: در صورتی که اکانت یوتیوب پریمیوم را تهیه کردید و نمیخواهید ریجن جیمیل خود را به ترکیه تغییر دهید، بهترین کار ساخت جیمیل جدید با ریجن ترکیه می باشد. برای ساخت جیمیل با ریجن کشور ترکیه و یا هر کشور دیگری، نیاز است در ابتدا ای‌پی اینترنت شما مربوط به همان کشور باشد.

۱. چنانچه قبلا اشتراک یوتیوب پریمیوم را به روش فمیلی شیرینگ تهیه کرده اید، ابتدا باید از فمیلی قبلی خارج شوید، تا بتوانید ریجن خود را تغییر دهید. برای چک کردن این موضوع وارد وبسایت families.google.com شوید، اگر باصفحه زیر روبرو شدید به این معنی میباشد که شما عضو فمیلی نیستید و به هیچ عنوان GET STARTED را نزنید که برای شما فمیلی جدید ایجاد نشود. اگر عضو فمیلی دیگری باشید لیست اعضای فمیلی را به شما نمایش میدهد. روی اسم خود ضربه بزنید سپس Leave Family را بزنید تا از فمیلی قبلی خارج شوید.

۲. برای تغییر ریجن جیمیل خود وارد صفحه pay.google.com شوید سپس add a payment method را بزنید.

توجه: در صورتی که با صفحه زیر مواجه نشدید به قسمت ۷ آموزش مراجعه کنید تا ابتدا پیمنت قبلی را حذف کنید.

۳. در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات مربوط به ریجن کشور ترکیه و یا هر ریجنی که میخواهید تغییر انجام شود را وارد نمایید ( اطلاعات مربوط به ریجن ترکیه و آمریکا در پایین صفحه در دسترس می باشد) و در اخر save را بزنید.

۴. سپس با پیغام Your request failed. Use a different payment method, or contact us مواجه خواهید شد.

پس از دریافت این پیغام ریجن جیمیل شما با موفقیت تغییر پیدا میکند. حال ضربدر را بزنید و صفحه را ببندید.

توجه: مراحل زیر برای آن دسته از افرادی میباشد که قبلا اطلاعات پرداخت روی حساب کاربری جیمیل خود تعریف کرده اند و نیازی به انجام آن برای سایرین نمیباشد.

۷. در صورتی که پس از مراجعه به صفحه pay.google.com اطلاعات زیر برای شما نمایان شد، از سربرگ بالا به تب Settings مراجعه نمایید. چنانچه ریجن شما ریجن مدنظر بود نیازی نیست کار خاصی انجام دهید و به راحتی اشتراک یوتیوب پریمیوم را تهیه نمایید، و از انجام ادامه مراحل صرف نظر کنید.

۸. در صورتی که ریجن شما، ریجن مدنظر نبود به انتهای صفحه مراجعه کنید و گزینه Close Payments Profile را بزنید.

۹. پس از وارد کردن پسورد اکانت خود، گوگل دلیل حذف اطلاعات پرداخت را از شما میخواهد که به دلخواه یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید و Continue را بزنید، سپس مراحل ۲ تا ۶ را دنبال کنید.

اطلاعات مورد نیاز برای تغییر ریجن ترکیه:

Card Number: 4916386744459767

Expire Date: 04/31

CVV: 160

Cardholder name: Bora Gürmen

Address Line 1: Turgut Özal Bulv. Sahil Yolu Cad./hatboyu Sk No:115 D:1

Postal Code: 34841

District: Maltepe

Province: İstanbul

اطلاعات مورد نیاز برای تغییر ریجن آمریکا:

Card Number: 5518763387011718

Expire Date: 06/27

CVV: 840

Cardholder name: Meaghan Howe III

Address: 2521 E Market St

City: York

State: Pennsylvania

Zip Code: 17402