اطلاعیه: به دلیل سخت گیری های جدید اپل ، مبنی بر نات اکتیو کردن اپل ایدی ها، تا اطلاع ثانوی اکانت های اپل موجود نمی باشد، سرویس های اپل نیز با اختلال مواجه است.

انقلاب جدید در Apple Music؛ ساخت تصاویر پلی لیست با هوش مصنوعی

Thursday، ۴ Amordaad ۱۴۰۳

شرکت اپل به‌زودی به کاربران اشتراک Apple Music اجازه می‌دهد تصاویر هوش مصنوعی آثار هنری پلی لیست ها را با استفاده از Apple Intelligence ایجاد کنند.

در سیستم‌عامل iOS 17.1، اپل آرشیوی از آثار هنری را معرفی کرد که کاربران می‌توانند از بین آن‌ها تصویر پلی لیست هوش مصنوعی خود را در اشتراک اپل موزیک به‌صورت سفارشی بسازند. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد این ویژگی را با iOS 18  به سطح بالاتری برساند و به‌زودی آن را با Apple Intelligence ادغام کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی امکان ایجاد تصاویر پلی لیست هوش مصنوعی اپل بپردازیم.

اپل موزیک

ویژگی‌های جدید اکانت اپل موزیک بر اساس Apple Intelligence

اپل در حال کار بر روی ویژگی‌های جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد آثار هنری پلی لیست هوش مصنوعی اپل موزیک را با استفاده از Apple Intelligence ایجاد کنند. شواهد نشان می‌دهد که در هنگام ویرایش یک پلی لیست، امکان ایجاد تصویر وجود خواهد داشت. این قابلیت از Image Playground که بخشی از ویژگی‌های Apple Intelligence  است، استفاده می‌کند.

اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان 2024، درمورد قابلیت Image Playground صحبت کرد. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند دستوراتی را برای تولید تصاویر جدید با کمک هوش مصنوعی ایجاد کنند. این تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌توانند سبک‌های مختلفی مانند انیمیشن، تصویرسازی و طراحی داشته باشند؛ اما هیچ گزینه‌ای برای تولید تصاویر واقعی (فوتورئالیستی) وجود ندارد.  

به‌احتمال زیاد، اپل موزیک از کاربران می‌پرسد که می‌خواهد اثر هنری پلی لیست هوش مصنوعی اپل چگونه باشد و سپس چند گزینه برای انتخاب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. متأسفانه این ویژگی هنوز درحال‌توسعه است و مانند سایر ویژگی‌هایApple Intelligence برای کاربران بتا در دسترس نیست. اپل در ابتدا اظهار کرد که برخی از ویژگی‌های Apple Intelligence در تابستان امسال به‌صورت بتا در دسترس خواهند بود، اما سپس این منابع را از وب‌سایت خود حذف کرد.

گزارش اخیر بلومبرگ نشان می‌دهد که برخی از ویژگی‌های جدید پلی لیست هوش مصنوعی اپل تا سال 2025 ارائه نمی‌شوند. با توجه به اینکه Apple Intelligence هنوز در نسخه بتا 4 در دسترس نیست، به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد اپل قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به iOS 18 یا نسخه‌های جدیدتر موکول کند.

اکانت پلاس معتبرترین وب سایت جهت خرید اپل موزیک با بهترین قیمت.