دانستنی‌ها برای خرید اکانت اسپاتیفای

Wednesday، ۲۴ Amordaad ۱۴۰۳

هرآنچه درباره اسپاتیفای Spotify در سال 2024 باید بدانید!

اسپاتیفای دسترسی به میلیون‌ها آهنگ را به کاربران ارائه می‌دهد. Spotify اولین‌بار حدود 16 سال پیش در سال 2008 راه‌اندازی شد. از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در این برنامه صورت گرفته است و امروزه این پلتفرم به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی تبدیل شده که نسبت به سایر گزینه‌ها مانند TIDAL و اکانت Apple Music برتری‌های قابل‌توجهی دارد. اما اسپاتیفای چیست؟ چه قابلیت‌هایی ارائه می‌دهد و آیا خرید اکانت Spotify  ارزشش را دارد؟ اگر شما هم به دنبال شناخت و بررسی انواع اکانت Spotify هستید، تا آخر این مقاله از وب سایت اکانت پلاس با ما همراه باشید.

اشتراک اسپاتیفای

اسپاتیفای چیست؟

Spotify یک سرویس پخش موسیقی دیجیتال است که دسترسی فوری به مجموعه‌ آنلاین گسترده موسیقی و پادکست را برای کاربران فراهم می‌کند. با خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم می‌توانید در هر زمانی که بخواهید به محتوای دلخواه خود گوش دهید. این برنامه هم قانونی است و هم استفاده از آن برای همه افراد بسیار آسان است. با اسپاتیفای به میلیون‌ها آهنگ از ژانرها و هنرمندان مختلف از راک گرفته تا پاپ، موسیقی متن فیلم و موسیقی کلاسیک دسترسی خواهید داشت.

Spotify همچنین دارای یک الگوریتم پیچیده برای پیشنهاد موسیقی بر اساس تاریخچه آهنگ‌هایی که تابه‌حال گوش داده‌اید، لیست‌های پخش منتخب و ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی است. پادکست‌ها نیز به‌اندازه آهنگ‌ها در این برنامه متنوع هستند؛ بنابراین چه عاشق گوش‌دادن به داستان‌های جنایی واقعی باشید یا به بحث‌های فنی علاقه داشته باشید، برای سلایق مختلف پادکست وجود دارد. در واقع، این شرکت سرمایه‌گذاری زیادی بر روی محتوای پادکست کرده است و توجه ویژه‌ای به آن‌ها دارد و شبکه‌های پادکست مانند Gimlet Media و Parcast را خریداری کرده است.

حتی در یک قرارداد انحصاری چندساله با Joe Rogan Experience  بیش از 100 میلیون دلار هزینه کرده است. مهم‌تر از همه، این است که شما می‌توانید از اسپاتیفای به‌صورت کاملاً رایگان استفاده کنید. این سرویس دارای سطح اشتراک پریمیوم است؛ اما شما می‌توانید از نسخه پشتیبانی شده پلتفرم بدون پرداخت هزینه لذت ببرید.

آیا اسپاتیفای رایگان است؟

نسخه اصلی اسپاتیفای که به‌وسیله تبلیغات پشتیبانی می‌شود کاملاً رایگان است. دسترسی نامحدود به مجموعه کامل موسیقی و پادکست‌ها را ارائه می‌دهد؛ اما با چند اشکال جدی همراه است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نسخه رایگان اسپاتیفای، وقفه‌های تبلیغاتی مکرر آن مخصوصاً در زمانی است که در مهمانی یا دورهمی به آهنگ گوش می‌دهید. این وقفه‌ها می‌توانند تجربه کلی گوش‌دادن به موسیقی را خراب کنند. با اکانت رایگان اسپاتیفای، کنترل محدودی بر پخش موسیقی خود خواهید داشت. شما فقط مجاز به ردکردن تعداد مشخصی از آهنگ‌ها هستید و وقتی می‌خواهید آهنگ‌های بیشتری پخش کنید، این محدودیت می‌تواند یک ضدحال واقعی باشد.!

علاوه بر این، کیفیت صدا نیز در Spotify محدود بوده و در پخش‌کننده وب با کیفیت 128kbps و در برنامه دسکتاپ و موبایل با سرعت 160kbps پخش می‌شود. نسخه رایگان اسپاتیفای به شما اجازه نمی‌دهد به برخی از آهنگ‌های خاص گوش دهید و یا لیست‌های پخش خود را در تلفن همراه کنترل کنید؛ بنابراین، شما اساساً به طور دائم در حال پخش به‌صورت اتفاقی (Shuffle) خواهید بود.

چرا باید اکانت Spotify خود را به سطح پریمیوم ارتقا دهید؟

خرید اکانت اسپاتیفای یک راه عالی برای خلاص‌شدن از شر تبلیغات مزاحم است؛ اما این تنها دلیل برای خرید اکانت اسپاتیفای نیست. برخی از مزایا و قابلیت‌هایی که با خرید اکانت Spotify پریمیوم از اکانت پلاس می‌توانید از آن‌ها برخوردار شوید عبارت‌اند از:

  • حذف تبلیغات: دیگر خبری از هیچ تبلیغاتی از جمله انواع تبلیغ صوتی و تصویری نخواهد بود.

  • کیفیت صدای بهتر: اگر به کیفیت صدا اهمیت می‌دهید، ارتقای کیفیت صدا از 160kbps به 320kbps ارزش خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم را دارد.

  • دانلود برخی از آهنگ‌ها: خرید اشتراک Spotify این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا آهنگ‌ها را برای گوش‌دادن به‌صورت آفلاین دانلود کنید. بااین‌حال، اگر اشتراک خود را لغو کنید، دیگر به این آهنگ‌ها دسترسی نخواهید داشت.

  • پرش نامحدود بدون Shuffle اجباری: نسخه رایگان اسپاتیفای همه پلی لیست‌ها را به‌صورت تصادفی پخش می‌کند و حتی آهنگ‌های تکی را به فهرست‌های پخش اتفاقی اضافه می‌کند؛ درحالی که در هر ساعت تنها 6 بار امکان رد کردن آهنگ‌ها را دارید. این ویژگی پخش اتفاقی تنها در برنامه‌ اسپاتیفای تلفن همراه اتفاق می‌افتد و واقعا آزاردهنده است. با این حال، با خرید اکانت Spotify پریمیوم می‌توانید تا هر اندازه که دلتان می‌خواهد آهنگ‌ها را رد کنید و به آهنگ دلخواه خود برسید.

  • دسترسی به Hulu : امکان برخورداری از این قابلیت تنها برای کاربران آمریکایی وجود دارد.

  • ویژگی‌های اضافی: با خرید اکانت اسپاتیفای به ویژگی‌های خاصی مانند توانایی گوش‌دادن آهنگ به‌صورت گروهی، سازماندهی لیست پخش و... دسترسی خواهید داشت.

قیمت اکانت Spotify

درحالی‌که Spotify با پشتیبانی تبلیغات همواره رایگان است؛ طرح استاندارد اسپاتیفای پریمیوم در آمریکا 12 دلار، در اروپا 11 یورو و در انگلیس 12 پوند در ماه هزینه دارد. هنگام پرداخت هزینه اکانت Spotify به صورت دوساله یا سالانه هیچ تخفیف قیمتی لحاظ نمی‌شود؛ اما اگر طرح خانواده اسپاتیفای پریمیوم را انتخاب کنید، می‌توانید از تخفیف بهره‌مند شوید. هزینه شش حساب پریمیوم برای اعضای یک خانواده 20 دلار در ماه است. اگر زوج هستید و می‌خواهید اکانت اسپاتیفای بخرید می‌توانید یک حساب مشترک با هزینه 17 دلار خریداری کنید. دانشجویان نیز می‌توانند اکانت پریمیوم اسپاتیفای را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند. هزینه خرید انواع اکانت Spotify به شرح زیر است:

1. اکانت اسپاتیفای پریمیوم پایه

این طرح جدید برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند از گوش‌دادن موسیقی بدون تبلیغات و دسترسی به پادکست‌ها بدون پرداخت هزینه اضافی بهره‌مند شوند. هزینه خرید اکانت اسپاتیفای پایه 11 دلار در ماه است. از جمله ویژگی‌های این سطح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات: می‌توانید از موسیقی بدون وقفه و بدون تبلیغات لذت ببرید.

2. دسترسی به پادکست‌ها: با خرید این اکانت اسپاتیفای به طیف گسترده‌ای از پادکست‌ها دسترسی خواهید داشت.

3. عدم دسترسی به کتاب‌های صوتی: این طرح شامل دسترسی به کتاب صوتی نخواهد بود.

خرید اکانت Spotify پریمیوم پایه یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای کاربرانی است که عمدتاً به موسیقی و پادکست گوش می‌دهند و نیاز به دسترسی به کتاب‌های صوتی و سایر ویژگی‌های برتر مانند گوش‌دادن آفلاین و... ندارند.

2. اکانت اسپاتیفای انفرادی

 این اکانت Spotify  با هزینه 12 دلار در ماه طرح  استاندارد برای یک نفر است. از جمله قابلیت‌هایی که با خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دسترسی یک کاربر: این طرح دسترسی یک کاربر به مجموعه آهنگ‌ها و پادکست‌های اسپاتیفای را فراهم می‌کند.

2. گوش دادن به موسیقی بدون آگهی: خریداران اکانت انفرادی می‌توانند از موسیقی بدون وقفه و تبلیغات لذت ببرند.

3. گوش دادن آفلاین: با خرید این اکانت می‌توانید با دانلود موسیقی موردنظر خود آن را در صورت آفلاین بودن گوش دهید.

4. پخش درخواستی: می‌توانید هر آهنگی را در هر زمان بدون محدودیت پخش کنید.

طرح انفرادی تمام ویژگی‌های اسپاتیفای پریمیوم را ارائه می‌دهد و یک گزینه عالی برای افرادی است که می‌خواهند بدون تبلیغات و با کنترل کامل بر لیست آهنگ‌های خود به موسیقی گوش دهند.

3. طرح Duo

این طرح با قیمت 17 دلار درماه برای زوج‌ها و یا خانواده‌هایی با دو کاربر طراحی شده است که از گوش دادن به موسیقی باهم لذت می‌برند. این طرح شامل:

1. دسترسی برای دو کاربر: دو کاربر می‌توانند به طیف گسترده‌ای از موسیقی و قابلیت‌های اسپاتیفای دسترسی داشته باشند.

2. گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات: شما مجور نیستید با تبلیغاتی که آهنگ‌ها را قطع می‌کنند سر و کله بزنید.

3. گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین: کاربران می‌توانند موسیقی موردنظر خود را برای زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند، دانلود کنند.

4. پخش درخواستی: هر دو کاربر می‌توانند هرآهنگی را در هر زمان و بدون هیچ محدودیتی انتخاب و پخش کنند.

طرح Duo یک راه مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد تا از مزایای اسپاتیفای پریمیوم بهره‌مند شوند و آن را به یک گزینه ایده‌آل برای زوج‌ها یا هم‌اتاقی‌ها تبدیل می‌کند.

4. طرح خانواده

طرح خانواده اسپاتیفای با قیمت 12 دلار در ماه، برای خانواده‌هایی طراحی شده است که عاشق موسیقی هستند. با خرید اشتراک اسپاتیفای خانواده می‌توانید از ویژگی‌های زیر برخوردار شوید:

1. دسترسی به حداکثر 6 کاربر: این طرح به 6 عضو از یک خانواده اجازه می‌دهد تا به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و مجموعه موسیقی اسپاتیفای دسترسی داشته باشند.

2. گوش دادن به موسیقی بدون آگهی: همه اعضای خانواده می‌تواند بدون وقفه از موسیقی لذت ببرند.

3. گوش دادن آفلاین: همه کاربران این طرح می‌توانند موسیقی‌های موردنظر خود را برای زمانی که اتصال به اینترنت ندارند، دانلود کنند.

4. پخش درخواستی: اعضای خانواده می‌توانند هرآهنگی را در هر زمان و بدون محدودیت انتخاب و پخش کنند.

5. مسدود کردن محتوای غیر مجاز: والدین می‌توانند با مسدود کردن محتوای غیرمجاز، موسیقی‌ها را برای تجربه شنیداری دوستانه در خانواده تنظیم کنند.

6. اسپاتیفای کودکان: کودکان می‌توانند به یک برنامه جداگانه که مخصوص کودکان طراحی شده است دسترسی داشته باشند. این ویژگی یک محیط ایمن و سرگرم‌کننده را برای شنوندگان جوان ارائه می‌دهد.

طرح خانواده راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه برای خانواده‌هایی ارائه می‌دهد که می‌خواهند از ویژگی‌های ممتاز اسپاتیفای لذت ببرند و درعین‌حال به سلیقه همه افراد خانواده توجه داشته باشند.

5. طرح دانشجویی

طرح دانشجویی با قیمت 6 دلار در ماه یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای دانشجویانی است که می‌خواهند از ویژگی‌ها و قابلیت‌های برتر اسپاتیفای لذت ببرند. این اشتراک شامل:

1. دسترسی یک کاربر: یک کاربر دانشجو می‌تواند به مجموعه گسترده از آهنگ‌ها و پادکست‌ها و قابلیت‌های دیگر اسپاتیفای دسترسی داشته باشد.

2. گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات: دانشجویانی که این طرح اکانت Spotify را خریداری می‌کنند می‌توانند از موسیقی بدون تبلیغات لذت ببرند.

3. گوش دادن به موسیقی آفلاین: امکان دانلود موسیقی برای زمان‌هایی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد برای کاربران وجود دارد.

4. پخش درخواستی: امکان پخش موسیقی بدون محدودیت در هر زمان برای کاربران فراهم شده است.

5. دسترسی به Showtime: دانشجویان می‌توانند از محتوای Showtime از جمله فیلم‌ها  برنامه‌های تلویزیونی بدون هزینه اضافی لذت ببرند.

طرح دانشجویی اسپاتیفای یک بسته جذاب برای دانشجویانی که به دنبال تجربه موسیقی و سرگرمی مقرون‌به‌صرفه و جامع هستند، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

نحوه دریافت تخفیف اکانت دانشجویی Spotify

به‌منظور دریافت تخفیف دانشجویی Spotify باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به وب‌سایت اسپاتیفای و سپس صفحه Spotify Studentd مراجعه کنید.

  • بر روی گزینه Get Premium  یا Get Started کلیک کنید.

  • اگر از قبل حساب کاربری دارید وارد شوید.

  • اگر حساب کاربری ندارید، با واردکردن ایمیل و ایجاد رمز عبور و ارائه اطلاعات شخصی ثبت‌نام کرده و با شرایط و ضوابط موافقت کنید. سپس بر روی Sign Up کلیک کنید.

  • وقتی وارد سیستم شدید، اسپاتیفای شما را به صفحه تأیید هدایت می‌کند. بر روی Next  کلیک کنید.

  • در صفحه جدید با ارائه اطلاعات موردنیاز از جمله کشور، دانشگاه، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس ایمیل، شماره‌تلفن و... وضعیت دانشجویی خود را تأیید کنید.

  • برای موافقت با شرایط کادر را علامت بزنید و با کلیک بر روی Next ادامه دهید.

  • در صفحه بعد Spotify ممکن است برای تأیید وضعیت دانشجویی شما به تأیید اسناد و مدارک نیاز داشته باشد.

  • اسناد لازم را بارگذاری کنید و روی Continiue کلیک کنید.

  • هنگامی که اسپاتیفای واجد شرایط بودن شما برای دریافت تخفیف‌های دانشجویی را تأیید کرد، بر روی Get Student Discount کلیک کنید.

آیا خرید اکانت Spotify با Holu عرضه می‌شود؟

اگر در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنید، اکانت اسپاتیفای پریمیوم دانشجویی شامل دسترسی رایگان به Hulu با پشتیبانی از تبلیغات است. این امکان می‌تواند شامل تخفیف 8 دلار در ماه باشد.

اسپاتیفای

اسپاتیفای چطور کار می‌کند؟

اگر تابه‌حال از Spotify استفاده نکرده‌اید، بهترین زمان همین الان است. تنها چیزی که نیاز دارید، اتصال به اینترنت و خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای از اکانت پلاس است. در ادامه نحوه ایجاد حساب کاربری در اسپاتیفای را به شما آموزش می‌دهیم:

1. صفحه ثبت‌نام اسپاتیفای را در کامپیوتر یا مرورگر تلفن همراه خود باز کنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود که یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید، یک رمز عبور ایجاد کنید و نام کاربری خود را انتخاب کنید. همچنین باید تاریخ تولد و جنسیت خود را نیز وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات لازم، بر روی دکمه سبز Sign Up  کلیک کنید.

2. حال می‌توانید سطح اشتراک خود را انتخاب کنید. اگر اولین بار از Spotify استفاده می‌کنید، می‌توانید سطح پریمیوم را به مدت یک ماه به صورت رایگان تست کنید. توصیه می‌کنیم از این فرصت استفاده کنید؛ زیرا مزایای مختلفی را ارائه می‌دهد که در نسخه رایگان نمی‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

3. تنها کاری که باقی می‌ماند، دانلود و نصب برنامه اسپاتیفای است. شما می‌توانید برنامه را از وب‌سایت اصلی Spotify به صورت رایگان دانلود کنید. اسپاتیفای دارای برنامه اختصاصی اندروید و دسکتاپ است. وقتی برنامه را نصب کردید، می‌توانید شروع به گوش دادن موسیقی در دستگاه موردنظر خود کنید. تاریخچه آهنگ‌ها و پلی لیست شما در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌شوند. اگر نمی‌خواهید از برنامه‌های Spotify استفاده کنید، می‌توانید از طریق پخش‌کننده وب اسپاتیفای در مرورگر خود به موسیقی موردعلاقه تان گوش دهید.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از پخش‌کننده وب کیفیت صدا برای هر دو نسخه پولی و اشتراکی سرویس کمی کاهش می‌یابد. حداکثر کیفیت برای Spotify Free در پخش‌کننده وب 128kbps و در صورت خریداری اشتراک پریمیوم تنها به 256kbps می‌رسد. با استفاده از برنامه‌ها می‌توانید با یک حساب رایگان به 160kbps و در صورت خرید اکانت Spotify به 320kbps دست یابید.

پیداکردن موسیقی‌ ها و پلی لیست ‌های Spotify

شاید بپرسید چطور باید موسیقی و پادکست‌های اسپاتیفای را پیدا کنیم؟ در اینجا برای شما توضیح می‌دهیم. پس از خرید اسپاتیفای از اکانت پلاس و هنگامی که اکانت Spotify شما راه‌اندازی شد، صفحه اصلی برنامه یک دروازه برای ورود به دنیای موسیقی است. می‌توانید پلی لیست‌های محبوب از جمله پربازدیدترین موسیقی‌های کشور خود و موارد دیگر را پیدا کنید. با اسکرول صفحه پلی لیست‌های پیشنهادی، آلبوم‌های محبوب، پرطرف‌دارترین آهنگ‌ها، پادکست‌ها و... به شما نشان داده می‌شود. هرچه موسیقی بیشتری گوش دهید، پلی لیست شما سفارشی‌تر می‌شود.

هنگامی که مدتی از Spotify استفاده کردید، یک بخش Recently Played با تمام آهنگ‌ها و پلی لیست‌هایی که به طور منظم از آن‌ها لذت می‌برید، یک بخش بر اساس آهنگ‌های اخیر و پیشنهادهای ویژه خواهید داشت. علاوه بر این، لیست‌های پخش Daily Mix نیز بر اساس فعالیت شنیداری شما ایجاد می‌شود. شما می‌توانید این گزینه‌های جذاب را در بخش Made for you در صفحه اصلی برنامه پیدا کنید.

نحوه ایجاد پلی لیست (لیست پخش)

بااین‌حال، اگر پلی لیست ایجاد شده را دوست ندارید، می‌توانید پلی لیست اختصاصی خود را ایجاد کنید. انجام این کار فوق‌العاده آسان است. در دسکتاپ، به‌سادگی روی گزینه Create Playlist در نوار کناری کلیک کنید یا از Your Library در برنامه اسپاتیفای دیدن کنید تا این گزینه را در آنجا پیدا کنید. یک نام مناسب برای پلی لیست خود انتخاب کنید تا بر اساس آن موسیقی‌هایی به شما پیشنهاد داده می‌شود.

در هنگام ایجاد پلی لیست نگران پیداکردن آهنگ موردنظر خود نباشید. بعداً می‌توانید با کلیک بر روی آهنگ موردنظر یا کلیک بر روی منوی سه‌نقطه کنار هر آهنگ، گزینه افزودن به پلی لیست را انتخاب کرده و آن را به پلی لیست خود اضافه کنید. اگر از پلی لیست ایجاد شده توسط شخص دیگری لذت می‌برید، می‌توانید آن را لایک کنید تا در بخش پلی لیست‌های شما ظاهر شود.

همچنین اگر از گوش‌دادن آهنگ به‌صورت مجموعه‌ای خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از ساختن پلی لیست خودداری کنید. آهنگ‌هایی که لایک می‌کنید به طور خودکار در لیست آهنگ‌های موردعلاقه ذخیره می‌شوند و می‌توانید در هر زمانی آن‌ها را پیدا کنید. شما می‌توانید هنرمندان موردنظر خود را نیز دنبال کنید. انجام این کار به شما اطلاع می‌دهد که موارد دلخواه شما محتوای جدید را منتشر کرده‌اند.

اسپاتیفای در چه کشورهایی کار می‌کند؟

برخلاف بسیاری از رقبای خود، Spotify تقریباً در تمام کشورهای دنیا در دسترس است. اگر در اروپا یا آمریکای شمالی زندگی می‌کنید، خوش‌شانس هستید؛ زیرا خرید اشتراک اسپاتیفای در تمام نقاط این دو قاره در دسترس است. بااین‌حال، هنوز در برخی از کشورها محدودیت استفاده از Spotify وجود دارد. برای مثال این سرویس در حال حاضر در روسیه در دسترس نیست و در ایران محدودیت فیلترینگ وجود دارد. شما می‌توانید با خرید اسپاتیفای از اکانت پلاس، از سرویس ویژه Spotify پریمیوم بهره‌مند شوید و از تجربه گوش‌دادن به موسیقی بدون محدودیت برخوردار شوید.

جمع‌بندی

اسپاتیفای خود را به‌عنوان یک برنامه پیشرو در صنعت پخش موسیقی اثبات کرده است و به کاربران یک پلتفرم جامع برای کشف، گوش‌دادن و به‌اشتراک‌گذاری موسیقی ارائه می‌دهد. انواع اکانت Spotify با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها از جمله پلی لیست‌های اختصاصی، پادکست‌ها و... نیازهای متنوع دوستداران موسیقی در سراسر دنیا را برآورده کرده است. این برنامه همچنان به رشد و تکامل خود ادامه می‌دهد و طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. به‌طورکلی، خرید اکانت Spotify از اکانت پلاس می‌تواند تجربه یک‌دنیای موسیقی بدون محدودیت را به شما هدیه دهد. شما می‌توانید از طریق صفحه ارتباط با ما، با دریافت مشاوره از مشاوران متخصص ما، بهترین تصمیم را درمورد خرید اکانت اسپاتیفای اتخاذ کنید.

سوالات متداول

1. اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک پلتفرم پخش موسیقی دیجیتال است که امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ، پادکست و محتوای ویدئویی از هنرمندان سراسر دنیا را برای کاربران فراهم می‌کند. این برنامه دارای سطوح مختلفی از اشتراک است و با قیمت‌های مختلف به کاربران ارائه می‌شود.

2. تفاوت‌های کلیدی بین اشتراک رایگان و پریمیوم اسپاتیفای چیست؟

نسخه رایگان اسپاتیفای توسط تبلیغات پشتیبانی می‌شود و دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های محدودی مانند پخش فقط به‌صورت هم‌زمان پلی لیست‌ها، کیفیت پایین، وقفه‌های آگهی و... است. خرید اشتراک Spotify تجربه گوش‌دادن به موسیقی را برای کاربران بدون هیچ محدودیتی فراهم می‌کند.

3. ویژگی‌های منحصربه‌فرد اسپاتیفای چیست؟

از جمله برخی از ویژگی‌های برجسته اسپاتیفای می‌توان به پلی لیست‌های اختصاصی، ادغام با بلندگوهای هوشمند و دستیار صوتی، امکان دنبال‌کردن هنرمندان مختلف و مجموعه وسیعی از پادکست‌ها و محتوای ویدئویی اشاره کرد.