معرفی اپل‌ موزیک کلاسیکال

Monday، ۱۶ Amordaad ۱۴۰۲

اپل‌موزیک کلاسیکال (دنیایی به گذشته)

اگر به موسیقی کلاسیک گوش می دهید، اپل موزیک کلاسیکال را دوست خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم هر آنچه لازم هست در مورد apple music classical بدانید را به شما بگوییم.

مارس ۲۰۲۳ شاهد عرضه جهانی سرویس اپل‌موزیک کلاسیکال بودیم. پس از خرید سرویس پخش موسیقی کلاسیک پرایم‌فونیک(Primephonic) توسط اپل در سال ۲۰۲۱، دوستداران موسیقی مشتاقانه منتظر بودند تا ببینند این شرکت چگونه از محتوا و فناوری به دست آمده خود استفاده خواهد کرد. اکنون که سرویس اپل ‌موزیک کلاسیکال راه اندازی شده است، به شما میگوییم که چرا باید آن را دانلود کنید.

اپل‌ موزیک کلاسیکال برنامه ای است که فقط به موسیقی کلاسیک اختصاص داده شده است. به گفته اپل، این سرویس به کاربران خود امکان دسترسی به "بزرگترین کاتالوگ موسیقی کلاسیک جهان" را می دهد. با بیش از هفت میلیون آهنگ که موسیقی کلاسیک از قرون وسطی تا مدرن را پوشش می‌دهد و هزاران آلبوم اختصاصی،که منبعی برای دوستداران موسیقی کلاسیک است.

چگونه کاربران اپل می توانند به اپل‌موزیک کلاسیکال دسترسی پیدا کنند؟

اپل‌ موزیک کلاسیکال به عنوان بخشی از اشتراک اپل ‌موزیک شما گنجانده شده است، بنابراین برای دریافت این سرویس باید یک اشتراک اپل‌ موزیک داشته باشید. مشترکین اپل‌ موزیک در همه طرح ها به جز طرح Apple Music Voice می توانند بدون هزینه اضافی از اپل ‌موزیک کلاسیکال استفاده کنند. برای دسترسی کافیست برنامه را دانلود کنید.

این بدان معناست که حتی اگر اشتراک اپل‌ موزیک فمیلی داشته باشید، می توانید به اپل‌ موزیک کلاسیکال دسترسی داشته باشید.

اگر اشتراک اپل‌ وان را داشته باشید،سرویس اپل‌ موزیک کلاسیکال همراه با آن فعال می شود، بنابراین شما نیز بدون هزینه اضافی به آن دسترسی خواهید داشت.

در ضمن نسخه اندروید اپل ‌موزیک کلاسیکال در فروشگاه گوگل‌پلی در دسترس هست.

نحوه جستجو در اپل‌موزیک کلاسیکال:

برنامه اپل ‌موزیک کلاسیکال به عنوان یک همراه برای اکانت اپل‌ موزیک در نظر گرفته شده است.

این برنامه به عنوان یک برنامه مستقل برای پشتیبانی از ساختار پیچیده موسیقی کلاسیک ساخته شده است و دارای نسخه های متعدد از آهنگ هاست که اجرای آلات موسیقی در آن بطور مستقل ضبط شده است.

مشترکین اپل‌ موزیک یک طراحی بسیار آشنا و ویژگی های مشابه را در برنامه اپل ‌موزیک کلاسیکال پیدا خواهند کرد، بنابراین کاوش در برنامه خیلی راحت خواهد بود. برنامه نه تنها برای پیمایش آسان است، بلکه زیبا به نظر می رسد، همراه با آثار هنری سفارشی ویژه مشهورترین هنرمندان.

بخش Listen Now مکانی عالی برای شروع کاوش است، با انتخاب های توصیه شده توسط کارشناسان از لایبرری اپل ‌موزیک، همراه با نسخه های جدید محبوب ‌ترین‌ها، لیست های پخش انحصاری، و جواهرات پنهان از آهنگسازان معروف.

همچنین یک بخش جستجو وجود دارد که به شما امکان می دهد کاتالوگ را بر اساس دسته بندی های مختلف مشاهده کنید، از جمله:

· آهنگساز(Composer)

· دوره زمانی (Period)

· ژانر( Genre)

· رهبر ارکستر (Conductor)

· ارکستر (Orchestra)

· سولیست ها( Soloists)

· گروه ها (Ensembles)

· گروه های کر (Choirs)

شما همچنین می توانید بر اساس آلات موسیقی جستجو کنید یا از بین مجموعه گسترده ای از لیست های پخش انتخاب شده انتخاب کنید.

چرا باید اپل‌موزیک کلاسیکال را دانلود کنید؟

اگر به موسیقی کلاسیک علاقه دارید و اکانت اپل‌موزیک را دارید، منطقی است که اپل‌موزیک کلاسیکال را بلافاصله دانلود کنید.

اپل ‌موزیک کلاسیکال موسیقی را با کیفیت صوتی فوق‌العاده با حداکثر ۱۹۲ کیلوهرتز و صدای ۲۴ بیتی Hi-Res بدون افت ارائه می‌دهد و این سرویس هزاران ضبط را در Dolby Atmos Spatial Audio برای تجربه گوش دادن فراگیرتر ارائه می دهد.

اگر در اپل‌ موزیک کلاسیکال تازه کار هستید و می خواهید بیشتر بیاموزید، می توانید از چند راهنمای شگفت برای آهنگسازان، دوره ها و ژانرهای موجود بهره مند شوید. از سوی دیگر، مطالعات زیادی انجام شده است که می گوید موسیقی می تواند به افزایش کارایی ذهن شما کمک کند. بنابراین اگر به دنبال راه هایی برای افزایش کارایی ذهن در محل کار هستید، اپل‌موزیک کلاسیکال می تواند به شما کمک کند.

معایب اپل‌موزیک کلاسیکال چیست؟

قبل از شروع کار با اپل‌ موزیک کلاسیکال باید از چند نکته منفی بالقوه آگاه باشید. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، تنها نسخه IOS و Android برای دسترسی به اپل‌موزیک کلاسیکال موجود است و نسخه macOS یا tvOS در دسترس نیست، اگرچه می‌توانید از Apple Airplay برای ارسال آهنگ‌ها به دستگاه‌ها و بلندگوهای دیگر استفاده کنید.

همچنین امکان دانلود موسیقی برای گوش دادن آفلاین وجود ندارد. اما یک راه حل برای این مشکل وجود دارد: می توانید با استفاده از علامت مثبت(+) در بالای هر لیست پخش یا آلبوم، موسیقی را به لایبرری اپل‌ موزیک خود اضافه کنید. سپس، هنگامی که برنامه اپل‌ موزیک را باز می کنید، در آنجا ذخیره می شود و سپس می توانید آن را در اپل‌ موزیک دانلود کنید.

علاوه بر این، برنامه اپل‌ موزیک کلاسیکال برای مشترکین Apple Music Voice Plan در دسترس نیست، اگرچه در زمان نگارش مقاله، هنوز یک پلی‌لیست موسیقی کلاسیک گسترده در برنامه اصلی اپل‌ موزیک موجود است.

کلام آخر:

با استفاده از برنامه جدید اپل‌موزیک کلاسیکال به موسیقی کلاسیک گوش دهید.

اگر یکی از مشترکین سرویس اپل‌ موزیک یا اپل‌ وان هستید،مشکل زیادی برای استفاده از اپل‌موزیک کلاسیکال وجود ندارد. با ارائه دسترسی آسان به موسیقی کلاسیک از تمام دوران ها، راه کاملا جدیدی برای گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه قدیمی شما و یافتن گنجینه های جدید فراهم می کند. و اگر در این ژانر کاملاً تازه کار هستید، اپل‌موزیک کلاسیکال یک نقطه شروع عالی است. در صورت نیاز به خرید اشتراک اپل موزیک ما در کنار شما هستیم.